Utmaning!

Charlotta utmanade mig :o
Och det stod att man skulle utmana 6 nya personer, men jag säger att dom som vill får anta utmaningen ;)



Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator?
Öhm, inte direkt haft någon koll på det. Men en hel dag?

Blondin eller Brunett?
Brunett ofc.

Har du något husdjur?
Ehm, jag har ju en katt då, Nessie, fast hon bor för tillfället i Motala^^

Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille?
Jag är ziemlich dålig på tyska, så näää, det har jag inte.

Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn?
BakåtkryparN kanske?.. Nejmen.. Sanna Majija antar jag..

Är du kär i någon just nu?
Störtkär ♥

Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll?
FÖR 100 RIKSDALER, ENSAM?! Hahah, nej!

Vem var den senaste du fick sms av?
Kristin!♥
"Nja, sådär, typ några prov i veckan! Japp, "smarta" som vi är och väljer natur så får vi ju faktiskt skylla oss själva!;)

Vem ringde dig senast?
Marcus ♥

Är du förlovad?
Nej o.O

När duschade du senast?
Igår förmiddag^^

Vem var den senaste du fick mms av?
Marcus ♥

Vad tänker du på just nu?
Godis.. :( ... Marcus (påtal om honom.. han ringde nuuuu)

Vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv)?
Min familj och mina bästa vänner skulle få dela på det!

Är du beroende av något just nu?
Godis, mat, mina vänner i Motala..

Vad har du för fobier?
Spindlar, ost, oreda, fotsvett, ormar, småkryp, höjder.. Kan hålla på nästan hur länge som helst..

Hur lång är du?
Cirkus 168cm

Vad har du som ingen annan har?
Världens bästa vänner

Vilken mobil har du?
En svart LG

Är du ihop med någon nu?
You bet I am!

Vilken färg har din cykel?
SVART

Vilken färg har du på texten på msn?
Noir!

Vilket stjärntecken är du?
Vädur.. Jag föddes som Vädur och kommer alltid vara Vädur!

Vad var det senaste du åt?
Ett äpple!

Rakar du ögonbrynen?
Nej, men jag plockar dom^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0