The Art Of Losing

Alltså jag måste bara säga att det kommer bli riktigt skönt med sovmorgon till 13.30 på tisdagar hela vårterminen. Eller vad tycker ni? Franska och engelska, end of the day..
Det får mig nästan att se ljust på dessa kommande 2 veckor...

Detta händer i veckan:



Och så slänger vi in lite matlagning, diskning, städning, tvätt, franska-läxa och historia-läxa på det där också (Y)
Nästa vecka ser inte heller så lovande ut kan jag ju säga med en gång..

Jag lovar att jag kommer falla in i någon depression-panik-ångest-fas och den kommer sitta i några veckor......

KILL ME!!!!
Serni, det har redan börjat.....


Måste sätta igång och plugga nu :(


Jag kanske tittar förbi senare ikväll.
Hejhej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0