Please, Make It Stop

Jag tror jag ligger på min dödsbädd. Jag mår så fruktansvärt dåligt så jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen.
Min hosta har blivit mycket värre. Jag hostar oftare och det smärtar något så otroligt i bröstet. Ingen kan någonsin få mig att förstå hur jag kunde bli såhär sjuk...

Jag är extremt utmattad men jag har inte duschat sen i fredags morse, så jag tänkte hoppa in i duschen nu. Sen ska jag dricka en kopp te och sen ska jag krypa ner i sängen.

Det blir varken hälsoundersökning (syn, längd, vikt osv.) eller skola imorgon. Mitt liv är underbart. Framtiden ser ljus ut. I can see the light...








Kommentarer
Postat av: Madeleine

åh vad jobbigt det låter :( ta det lugnt och krya på dig!

2011-01-31 @ 21:31:27
URL: http://lmi.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Häärda gmn!! Hoppas verkligen att du blir bättre snart! <3

Och om du vill och behöver kan jag och Anette gå och handla åt dig ngn dag :)<3



Kryyaa och pusspådej!

2011-01-31 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0