It Is A Big Deal

Jag förstår inte hur den här veckan kunde gå så snabbt?!
Imorgon är det torsdag och endast EN dag kvar till nationella i matte A.
Alltså jag är såhär taggad på det:



Nå.. Det finns en sak som får mig att glömma det för en stund, och det är One Tree Hill.
Det har kommit ett nytt avsnitt idag som jag tänkte kolla på nu, och sen måste jag iväg och handla lite.
Och på fredag kommer äntligen ett nytt avsnitt av Vampire Diaries, så jag tänker tvinga älsklingen att kolla på det med mig, hihi.

KOLLA INTE PÅ VIDEON NEDANFÖR OM DU INTE FÖLJER ONE TREE HILL I USA'S TAKT!

Säsong 8, avsnitt 11.
Detta måste nog vara en av dom jobbigaste scenerna från One Tree Hill :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0