I Know You Suffer

Godmorron allihopa!

Så.. När jag tittade in på bloggen nu på morgonen såg jag att jag hade fått kommentarer från 2 amerikanare (eller det kan ju vara Australienare, Engelsmän, Afriker eller vilka som helst som kan engelska.. men iallafall), vilket jag tyckte var lite kul! Jag fick faktiskt bra kritik för min blogg. Ännu roligare!

Jag har iallafall precis ätit frukost, och snart kommer väl Lotta, Anette, Elina, Linnéa.. kanske någon mer? hit. Vi ska försöka plugga lite, hihi. Vi får väl se hur det går ;)

Och för er som missade det igår så har jag sovmorgon till 13.30 idag, så jag har bara 2 lektioner, så himla underbart! Fast älsklingen smsade just och sa att han inte har några lektioner alls och Sebbe är också ledig idag..
Det kunde väl jag också fått vara?:(


På tal om Sebbe så kommer han nog hit i eftermiddag, hihihi, buuuuuuusigt!

Hahah, söta ♥


NU SKA JAG SLAVA I KÖKET. ADJÖ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0