I Get Tired And Upset

AMEN HALLÅ DÄR!

På sista lektionen i skolan idag kom jag på att "Nooo, jag måste handla idag *sadface*" och jag kände verkligen att det inte var något jag skulle orka med. Det känns så jobbigt. Framför allt när man måste betala sen också, haha. Önskar verkligen att jag hade ett träd där jag kunde plantera vilken mat som helst och att det bara tog en dag, sen är det färdigt. Bara plocka ner och ställa i kylen eller frysa in. Himla praktiskt det skulle vara..
Jag gick och handlade ändå. Åt mat och pluggade lite först, sen var det bara att traska ner till Ica. Nu behöver jag ju inte handla på några dagar, hehe.

Sitter och pluggar just nu (eller, just just nu sitter jag ju och bloggar, men innan jag kom på att jag kanske borde uppdatera så satt jag faktiskt och pluggade).
Har läst 50937 sidor om nervsystemet. Väldigt tråkigt faktiskt. Men, what to do?
Imorgon på omvårdnadslektionen (medicinsk grundkurs) tänkte jag börja läsa om nervsjukdomar och fortsätta läsa lite om det när jag kommer hem och sen kanske jag börjar med sinnesorganen också. Eller det kanske jag tar på torsdag. Får väl se hur jag gör..

Nu slänger jag in några finfina bilder, hihiiihh...!!




Hoppas ni har haft en bra dag :)
Jag tänkte ta mig en kopp te jag, plugga lite till, kanske kolla ett avsnitt av One Tree Hill och sen gå och lägga mig, så vi hörs imorgon igen my darlings. Poss poss!♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0