Helt Död

Hej på er!

Jag tänkte bara meddela att detta blir mitt första och sista inlägg idag. Jag är nämligen fruktansvärt dålig. 
Har legat i sängen i 20h och frusit, svettats, haft feber, haft en massive huvudvärk, ont i ögonen, hostat och känt mig alldeles fördjävlig. Jag har inte mått såhär dåligt på jättelänge, så jag känner mig verkligen handikappad.
Det ända jag har ätit på dessa 20 timmar är 2 knäckemackor och ett glas mjölk. Har verkligen inte orkat göra ett enda dugg. Timmarna har gått långsamt och jag har gråtit.. Dels för att jag mår så himla dåligt men också delvis för att jag troligen missar nationella i Matte A imorgon, OCH för att jag inte kan åka till älsklingen :(
Jag vill inte göra provet någon annan dag!!!!
Tänker gå även om jag är sjuk..............



Jag har tvättid nu egentligen men det får jag nog hoppa över.
Kom på att jag har vindruvor hemma som jag egentligen skulle haft med mig på provet imorgon, men dom tänker jag ta nu. Får väl inte i mig något annat just nu.

Vi kanske hörs imorgon. Om inte.. då mår jag fortfarande dåligt. Just so you know.
Byebye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0