Give Me One Good reason

Mitt liv suger så fruktansvärt mycket just nu, samtidigt som det är j*vligt epic.

Jag orkade inte gå och köpa glass och kolasås idag, haha :(
Jag åt massa apelsiner istället. Det var underbart. Glassen får vänta.
Lingonveckan är påbörjad och det är krig i södra Magregionen just nu. Håller på att dö.
Jag ska muntra upp mig själv med lite Glee. Sen ska jag lägga mig i sängen och tänka på min underbara pojke och sen ska jag sluta ögonen för gott. (Eller, iallafall i några timmar)
Sen ska jag äta pasta och köttfärssås till frukost.
Sen kommer det massa tjejer hit (har ju sovmorgon till TRETTON PUNKT TRETTIO imorgon, såatte..),så ni killar som vet vart jag bor kanske ska ta och titta förbi?



Härligt inlägg. Puss på hjässan. Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0