Fortfarande Sjuk

Hejhej!

Som rubriken lyder, så är jag fortfarande sjuk. OCH DET SUGER VERKLIGEN!!!!
Jag har verkligen aldrig mått såhär dåligt.. Jag hostar typ varannan minut, vilket gör asont, jag har feber, jag har ont i hela kroppen, jag fryser/svettas, jag snorar, det kittlas i näsan, jag är extremt hängig och jag har ont i huvudet och ögonen. (Påtal om mina ögon så kommer jag få en tid hos en optiker i veckan som kommer)

Trots att jag är sjuk så åkte jag hem till Marcus i fredags. Ville inte vara ensam hemma när jag mår så dåligt. Det skulle troligtvis bara resulterat i att jag inte skulle ha ätit något på hela helgen och jag hade blivit extremt sällskapssjuk.

Marcus är iallafall och repar just nu, så jag sitter nere på hans rum och fryser, haha. Ändå sitter jag under täcket.
Sen är jag ganska hungrig också, men jag tror vi ska dra och käka pizza med Daniel när Marcus har kommit hem.
Typisk middag för en sjukling som jag, hihi.

Nääää nu orkar jag verkligen inte skriva mer. Tror jag ska lägga mig och sova en stund istället.
Ni vet åtminstone hur de ligger till. Vi hörs kanske imorgon.
Luftkraaaaam!

Onsdag den 26/1-2011. En dag i friskt tillstånd ♥


Skjut mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0