Eller ?

Heeey!

Sitter i ett grupprum i skolan just nu, alldeles ensam. Har hål fram till 14.50 då min franska börjar -.-
Så jag försöker fördriva tiden lite här. Dock har jag ingen laddare till datorn med mig så jag hoppas verkligen att batteriet inte tar slut o.O

Påtal om franska.. Sket nästan ner mig nyss då min franskalärare smäller upp dörren och ba:
"Sanna, vilken tid vare vi sa nu igen?"

GTFO

Väldigt road chey


Jag får väl helt enkelt spela lite bejeweled eller nått. Inte så himla smart att vara inne på facebook i skolan tydligen, för man kan hacka någons konto hur lätt som helst.. FFFuuUuu!

När jag kommer hem måste jag laga någon ordentlig mat för det tror jag inte att jag gjorde igår.. Sen måste jag fortsätta med medicinen -.-

Längtar till helgen för då kommer älsklingen hit och vi ska gå på bio med Sebbe :)
HE BLIR KANONBRA!

Later.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0