At The Bottom Of Everything

Oh hi there!

Idag, på min lediga dag, blev det att gå upp 09.40 eftersom jag skulle på zumba klockan 11.
Alltså, det är verkligen jobbigt med zumba :o Jag hänger med i typ 20 minuter och sen är jag helt död. Nu efter ett helt pass är jag alldeles skakig i hela kroppen. Tror jag kanske ska börja simma igen istället..?
Jag kanske får variera mig lite, simma varannan vecka och zumba varannan vecka..?

Snart ska jag ner till tvättstugan och lägga tvätten i torktumlaren (glad jag är att det finns alltså..) och sen fylla en ny tvättmaskin. Sen ska jag nog ta resterna från soppan jag gjorde igår. Jag är verkligen super hungrig men jag hinner inte äta innan jag ska ner till tvättstugan.

Efter soppan ska jag nog se ett eller två avsnitt av One Tree Hill. Såg två avsnitt igår tror jag och det är riktigt spännande nu, hihiiih. Men efter det måste jag sätta igång lite smått och plugga. Har nämligen prov i medicinsk grundkurs på fredag.. Nervsystemet, nervsjukdomar, sinnesorganen.. Himla tur att det bara är en 100-poängskurs! Skulle aldrig orka 1år till...

NU måste jag bara visa ett roligt klipp innan jag går ner till tvättstugan!:

Hörs ikväll, pusshej!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0