And She's Back

Hejsan hoppsan!
Nu när jag är tillbaka i Umeå så tänkte jag börja blogga igen!


Idag har Johanna varit här och packat ihop sina grejer eftersom att hon har fått ett rum på ett annat ställe, typ 15 minuter från mig. Så vi var nyss där och lämnade alla grejer. Jag kan lova att det blev mycket plats över i skåpen och i min walk-in-closet. Kvinnan hade minst 10 påsar fulla med kläder o.O
Jag känner mig ganska ensam faktiskt, haha. Tur att Johanna kommer över hit sen och myser med mig!


Moahah, min lilla myshörna ;)

Fick 2 silikonmuffinsformar av Johanna i julklapp! Jag fick även...

... 2 jordgubbsformade silikonisformar och...

... en såndär slickepinne ni vet. Cool!  Sen fick jag...

... en mugg som det står Sanna på!

TACK SÅ JÄTTEMYCKET JOHANNA!♥

Nu ska jag plocka in lite grejer i skåpen, diska och städa. Får väl se hur lång tid det tar innan Johanna kommer hit sen också. Tror vi ska se nån film eller nått sånt. Det märks.

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0