You're original, cannot be replaced

Har precis borstat tänderna och sitter nu i min mysiga morgonrock och lyssnar på Glee-låtar.
Det känns faktiskt som att jag kommer bli av med mina halsbesvär ganska snart. Skulle bli otroligt glad om jag slapp det imorgon. Har haft det tillräckligt länge nu..

Jag tycker att det har varit ett riktigt j*vla pissväder idag. Faktum är att det har varit det enda sedan jag kom hem i lördags. Har inte gjort någonting vettigt idag heller. Bara stirrat ut i det grå och tråkiga.. Kom igen, sommaren kan inte vara över än?! Lite mer sol och bad får nog plats!

Imorgon ska jag träffa Nina och Malin! Ser fram emot det, har inte träffat dem på ett tag. Vi kommer nog mysa till det ordentligt, hihi.


Glee briljerar:

SING (My Chemical Romance)


Baby (Justin Bieber Cover)

Somebody To Love (Justin Bieber Cover)
Ska nog lägga mig inne i vardagsrummet och se på tv eller nått nu. Catch up with ya'll later ;)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

tycker ju som lixooom att du borde ha bra väder där nere men inte de! motala ligger ju fan långt ner(okej.. jag fick lov att googla vart de låg:])

2011-08-10 @ 23:51:33
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0