You live and you're learning

Godmorgon!

Hoppas att ni har sovit gott. Det kan jag inte påstå att jag har, eller egentligen kanske jag har det. Jag vet inte riktigt. Men jag har vaknat några gånger inatt och fått panik för att jag knappt kunnat svälja. Det är ganska tjockt och slemmigt i halsen och så var det igår också, så jag misstänker att jag håller på att bli sjuk :(
Så idag blir det till att stanna inne. Inte för att jag hade gått ut iallafall för det regnar en himla massa, men jag tänkte att det kunde vara skönt att bara få vara hemma såhär dagen efter en lång och dryg biltur.

Jag har ju på sätt och vis lovat att jag ska vara lite mer aktiv på bloggen nu och jag lovar att jag ska försöka. Så till att börja med ska jag uppdatera vad jag har gjort dom, nästan, 2 veckor som jag har varit hos Marcus.

* En dag var jag och Sebbe och paddlade kanot



* En dag tog vi det lugnt..

.. och fjantade oss

* En dag var vi och badade, friterade pommes och myste med katten

* En dag var vi på stan och chillade och fikade på UH

* En dag åkte vi till en stuga med massa kompisar och hade födelsedagsmys

* En dag åkte vi till en annan stuga med massa kompisar och grillade och chillade


Sen så spelade vi en hel massa GTA och gjorde Milkshake a la Macko och sånt. Jag har iallafall haft, nästan, 2 helt underbara veckor hos Älsklingen som tar sitt pick och pack och flyttar till Linköping nästa måndag!♥

Nu ska jag dricka vatten. Hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0