Stupid with you

Tjena!

Kunde tyvärr inte blogga igår för mitt internet var helt vrickat.. Men det hände inte så mycket igår iallafall. Var ganska trött när jag kom hem från skolan så jag somnade nästan ute på altanen, men jag gick och la mig i sängen och sov istället.

Idag har jag och Felicia (en klasskompis och även granne till mig) tjockat oss och tittat på OC. Sen gick vi ut en liten stund och träffade hennes pojkvän.
Nu sitter jag här och  har ont i munnen för jag har värsta feta blåsan på insidan av överläppen. Tror jag dör alltså. Det gör så fruktansvärt ont!



Just nu så längtar jag, först och främst efter Marcus som kommer hit på fredag. Men så längtar jag även till imorgon då jag äntligen får studiebidrag så jag kan köpa byxor, och till på lördag då vi ska se Eric Saade! Det kommer bli kul :)

Ska nog hoppa in i duschen nu tror jag, så vi hörs :)
Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0