Sleep tight

Åhhh, jag har sovit så värsta dåligt inatt!
För det första så hade jag en idiotisk dröm och för det andra så vaknade jag flera gånger av att jag inte kunde svälja ordentligt igen. När jag hade svalt och skulle ta ett andetag med munnen så täpptes halsen igen med slem och jag fick inte in någon luft.
Om det nu är Sebbe som har smittat mig; dumma dig...


Ska knarka halstabletter, titta på Ellen, äta glass och spela GTA eller nått resten av dagen.
Jag saknar ett socialt liv, haha. Det är 3e dagen nu sedan jag kom hem från Övik och jag har bara kollat på film, åkt bil, köpt möbler, hostat, sovit, nästan dött, vaknat och suttit här :(
Hoppas jag blir frisk snart så jag inte går under jorden...




Kommentarer
Postat av: Anette

Du har iaf inte matförgiftning som vissa andra ^^

2011-08-10 @ 12:09:28
URL: http://netthiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0