My muse, my love, my life

Godmorgon!

Åh, idag börjar min favoritpojke på UNIVERSITETET! Kan knappt fatta det. Storpojken!
Hoppas han hittar på campus, haha.

Kolllaaaaaaa vilka fina saker jag gjorde igår:
Lite lite torra blev dom, men ändå goda liksom. Får väl försöka göra dom perfekta någon annan gång ;)


Idag ska jag iallafall hänga lite med Nina oså. Vi kanske ska försöka oss på att göra perfekta chokladbollar? Mihihi, det vet man aldrig. Lär väl vara skitväder idag igen så vi kommer nog stanna inne och mysa eller nått.
Ska försöka komma ut och springa ikväll om det inte blir för sent eller regnar eller nått sånt. Vill att det ska bli en vana, men det är ju så frukstansvärt tråkigt att bara springa! Men jag ska verkligen försöka!

Nu ska jag ta en chokladboll, hihi. Sen blir det pannkakor till lunch




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0