Grateful

Heeeejsan!
Lite oväntat och otroligt inlägg idag.

Det blev ingen bloggning igår, dock påbörjade jag faktiskt ett inlägg.
Det är nämligen så att när jag satt och skrev det där inlägget, som började så glatt eftersom att jag skrev om Marcus flytt till Linköping och hur mycket jag hade längtat efter den dagen, så får jag ett sms från älsklingen där det står "Vi krockade precis", och jag tänkte bara att neej det är inte sant, han skojar bara. Men sen skickar han en bild på bilen och jag kunde inte se längre. Tårarna var i vägen, jag kände mig så himla liten och hjälplös.
De klarade sig utan några skador men man kunde inte låta bli att tänka på vad som kunde ha hänt.

En älgjävel fick för sig att gå ut på vägen och sabotera för min andra familj :(

Fattar ni vad som kunde ha hänt?! Ni ser ju rutan.. Usch, jag blir tårögd bara jag tänker på det..


Sån himla tur dem hade. Tur i oturen..
Jag är så himla tacksam över att jag fick åka och krama och pussa på min pojke senare på kvällen.
Lägenheten var jättefin förresten..




Kommentarer
Postat av: Rebecca

hörde om dedär:/ tur att dom inte skadade sig iaf!

2011-08-15 @ 15:27:23
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0