Just want them out of my way

Tjooohoooo!

Tog en impulsresa till Linköping med pappa i morse jag, så nu sitter jag i Marcus lägenhet och kliar mig bakom örat. Kommer få sitta här alldeles ensam till 3-4, kanske 5 till och med! Kommer dö av tråkhet.. Får väl spela The Sims Social hela dagen, haha. Se på tv och lite sånt.
När han kommit hem ska vi nog iallafall käka något och sedan kanske bege oss in till stan för idag drar ju RIX FM FESTIVAL 2011 igång i Linköping! Dock sägs det ju bli mycket regn idag, och jag vettefan om det skulle vara så kul att stå där i några timmar och bli alldeles dyngsur..




Och gissa vem som ska se Eric Saade i Motala nästa lördag då? THAT WOULD BE ME!
Syrran sa att hon kunde betala min biljett om jag följde med hennes döttrar så why the heck not?! och min brorson är helt tokig i Eric Saade så jag ser verkligen fram emot att se hans ansikte lysa upp när Eric kliver upp på scenen! Sen ska min plutt med också, så det kommer bli kanonkul!♥



Jaa, nu vet ni vart jag är och lite vad jag sysslar med. Kommer nog inte blogga mer idag, men jag slänger nog upp ett inlägg imorgon igen!

Until then!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0