Just me and my radio

Hejsan!

Orkade inte blogga igår. Förlåt, men jag hade inga bilder och då kändes det inte lika roligt.
Men idag har jag några bilder att visa och lite information att dela med mig!


För det första, så är det helg!!!!! 
Marcus är påväg hit så snart får jag pussa och krama honom igen ♥
Sen kanske vi går ner till stan en sväng :)

Imorgon ska jag, Marcus och 3 av mina syskonbarn till stan och se Eric Saades Made of Pop Concert, så imorgon kanske det inte blir någon bloggning, men isåfall blir det det på söndag någon gång!

Igår var jag på stan med Felicia, och vi köpte lite grejer till skolan, jag köpte ett par jeans och sen käkade pizza på Njuta eftersom det var äcklig mat i skolan!

Det var väl den informationen.
Nu tänkte jag bara lägga upp några randombilder från skolan!




Hihiii :)

Nu ska jag gå ut i denna sjuka värme!! (ska inte klaga, för sommaren är snart slut :( )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0