Gotta get down on Friday

Whatup ?!

Igår fyllde min älskade systerson Oscar 10 år, men jag kunde tyvärr inte gå på hans kalas eftersom att jag hade annat planerat. Sen är även min kära syster i Motala, hon bor annars i Katrineholm så vi träffas inte så ofta, så jag tänke att jag skulle gå ner dit och hälsa på och säga grattis i efterskott osv., men det var ingen hemma.
Så jag smsade båda mina systrar och frågade vart dem var och att dem skulle ringa mig. Men ingen av dem svarade så då smsade jag pappa och bad honom ringa dem och be dem ringa mig, men det gjorde dem ju inte. Så då tänkte jag att jag skulle sätta mig på altanen en stund och vänta och se om dem kanske dyker upp om en liten stund, men det gjorde dem inte heller.. Så jag satt där nere i kanske 40 minuter, alldeles ensam. Kul va?
Och mina älskade vänner har självaste Djävulen som lärare och har åkt på ett 40dm tjock häfte med matte att göra under lovet så dem har inte heller tid att ses just nu.
Jaa.. vad ska man hitta på? Jag har iallafall min fisande katt...

NU RINGDE SYRRAN! Woho :'D
Dem är på Clas Ohlson (de töntarna). Hon skulle ringa igen när dem är hemma.
Åh, jag kommer inte vara ensam hela dagen.. Lycka :')

Innan jag gör något annat så tänkte jag slänga upp lite bilder från igår.
Puss!!♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0