Break it

Kom ut ur duschen för en liten stund sedan. Sitter nu och väntar på att håret ska torka och sen ska jag klä på mig lite kläder! Sen kommer Nina och Malin hit så vi får väl se om vi hittar på något här eller om vi drar vidare.

Som jag sa i förrgår så är jag helt fast i The Sims Social på facebook. Men det finns en ganska stor nackdel och det är att man behöver energi för att prata med andra eller laga mat, städa o.s.v, och man har bara 15 såna. Om dom tar slut så måste man vänta 5 minuter innan man får EN sån och det är väldigt drygt.
Men annars tycker jag det är kul! Jag tjänar just nu massa pengar på att laga mat ;)



Snart har jag och baby varit tillsammans i 9 månader btw. Det är fett länge!






Kommentarer
Postat av: Sigrid heter jag

SOCIAL LIIIFFEEEE!!!<3<3<3<3<3

2011-08-18 @ 19:21:36
URL: http://sajgrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0