All by myself

Jahapp... Nu sitter jag själv i Marcus lägenhet igen. Han har dragit iväg på hajk med klassen så jag kommer få sova ensam inatt :( Tiden kommer verkligen gå sjukt segt. Det är så himla tråkigt och jobbigt att vara ensam ibland alltså.

Det blev iallafall inget Rix fm igår. Det regnade ju för tusan hela dagen. Skittråkigt väder.
Vi såg en film och några avsnitt av en serie istället.

Så.. om ni som läser det här har tråkigt, kan ni tänka på att jag troligtvis har ännu tråkigare så då behöver ni inte vara lika deprimerade ;)

NU SKA JAG SPELA THE SIMS SOCIAL :(




Kommentarer
Postat av: Rebecca

lider med dig:(

2011-08-21 @ 12:31:35
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0