Well Played

Vill bara börja med att säga:

DET         ÄR          LOV !        SÅ        JÄVLA         SKÖNT !

Sen vill jag även nämna att jag cyklade 11km på gymmet idag. Deni!
Det måste jag nästan försöka göra typ, 2 gånger i veckan med start efter lovet. Det var faktiskt riktigt skönt efteråt. Svetten bara rann. Kändes som att jag hörde hemma bland alla andra svettande biffar på gymmet, hehe ;)

Pizzan på Tre Kronor var iallafall återigen suveränt god!
Dock var jag tvungen att tvätta idag så jag kunde inte hänga med tjejerna på stan efteråt. Lite synd. Men den tiden tar vi igen helgen efter lovet!

Ska alldeles strax sticka ner i tvättstugan med nästa tvättlass och sen ska jag börja städa lite smått. Eller så kanske jag tittar på Smallville istället ;)

Uppdatering: HELL NO! Det får vänta, för jag kom just på att det har kommit ett nytt avsnitt av Vampire Diaries





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0