Monster In Law

Jaa hörrni, nu var den här dagen förbi. Taggar verkligen inte skolan imorgon :(
Menmen.. Bara dagarna får gå framåt som vanligt så kommer ju det där efterlängtade sommarlovet till slut!

Det har iallafall varit en riktigt bra dag. Var på stan med Anette och Sofia och bara tog det lugnt.
Käkade lite på Max, gick runt lite inne på MVG, köpte varsinn glass och satte oss på Apberget och stekte i solen. Det har varit riktigt sommarväder här idag!

Just nu går "Monster till svärmor" på 4an. Jag har sett den förut och den är faktiskt riktigt bra, så den ska jag se innan jag går och lägger mig.



Hoppas ni har haft en bra dag!
Puss och godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0