Twist

Jaha. Då var den här skoldagen slut. Bara 4 to go.. -.-
Känns himla kul att spendera den här födelsedagen med att plugga galet.


Dock har det fram till nu varit en kanondag!(förutom vädret då)
Hur många som helst har grattat mig och ni ska veta att jag blir jätteglad varje gång någon skriver/säger grattis! Det är jättekul!
Efter idrotten idag så bjöd Anette mig på glass. TACK SÅ MYCKET! Vad är bättre än glass liksom?!
Innan sista lektionen sprang två tjejer i min klass iväg och köpte kladdkaka och bjöd på. Det ska ni ha stort tack för, det var urgulligt! Sedan sjöng klassen för mig, hihi. Blev jättegenerad. Bäste klassen!
Och nyss när jag kom hem ringde Älsklingen till mig och sjöng. How cute?♥

Goglassen ♥


Iallafall så blev den här dagen bättre än vad jag förväntade mig. Tack allihopa!

Sååå, innan jag sätter igång med pluggandet nu, så ska jag äta något först.
Skriver ikväll igen, puss!




Kommentarer
Postat av: Elina

Twister är överskattat!!

Men kul att du haft en bra födelsedag iaf :)

2011-04-04 @ 19:32:20
URL: http://astridelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0