Spring Times

Jomen visst har vi det varmt och skönt här i Umeå också ;)
När jag cyklade till skolan imorse var det 7.4 grader varmt ute och jag kände att det blev varmare under dagen! Det var för en gång skull ingen pina att behöva gå så långt till maten!


Och nej, jag har ingen aaaaning om varför Anette har vantar på sig ?!


Som jag skrev förut så drog jag till IKSU och tränade efter skolan. Blev 25 minuter på crosstrainern! Vi hade en sån hemma i Motala förut, men den var visst bara lånad, så nu står den inte kvar längre. Men när jag sa till mamma att jag ville träna hemma på något sätt när jag har flyttat hem så sa hon att vi kanske kan investera i ett löpband. Det blir ju kanon ;D

Oh yeah!


JAG HATAR MIN MOBIL!!!!!!!!!!!!


- Nu ska jag dricka te. Over and out.

Kommentarer
Postat av: sötis

Vi hade 17.0 grader idag ^^

2011-04-11 @ 18:49:05
URL: http://thilli.blogg.se/
Postat av: Anette

1. Jag hatar sötis och alla som bor på samma ställe som sötis :O jag vill ochså ha 17 grader!!!! Hade det varit så varmt hade inget kunna hålla mig borta från havet xD



2. Smygbild?!?!? ;)

2011-04-11 @ 19:30:51
Postat av: Rebecca

hatar ju inte vädret som va idag:D

2011-04-11 @ 22:16:50
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: sötis

Jag bor där sanna ska flytta till(motala :D )

Hennes systerdotter ;)

2011-04-12 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0