Soliga Bilder Från Promenaden

Det tog ca. 1h och 30min att gå till stan och tillbaka. Om ni bara visste hur ont i fötterna jag har nu. Och höfterna.. Känner mig som en gammal tant, haha. Men det var ganska härligt att bara traska fram på gatorna i Umeå. Dock hade jag hela tiden känslan av att någon skulle springa upp bakom mig och slå ner mig så jag var redo att kunna försvara mig... Med min nyckel! Jajamen.. Mig bråkar man inte med. Jag har Ninja i blodet.


Är det ett par skor som hänger uppe på linan?o.O


Nu blir det Vampire Diaries och apelsinjuice!♥




Kommentarer
Postat av: Lotta

Japp! Det är skor det där ;) Hehe man vet aldrig vad man stöter på i Umeå...folk är så konstiga här :P

2011-04-24 @ 21:30:46
URL: http://chaalotta.blogg.se/
Postat av: rebecca

hahah jag brukar typ gå med nycklarna mellan fingrarna på kvällarna ibland då det är mörkt, bara för jag tror ngn ska typ överfalla mig(A) haha

2011-04-24 @ 21:47:15
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0