Out Of Boredom



Sista dagen i skolan imorgon innan lovet. Jag verkligen råtaggar ledigheten!
Kommer vara ganska chill imorgon också. På engelskan ska vi bara förbereda engelska muntliga nationella, sen har jag håltimma och då ska jag träna med Lotta. Sen är det bara att glida igenom matten och medicinen, då vi bara kommer sitta och lyssna hela lektionen på de andras redovisningar!
Sen bär det av till stan och Tre Kronor med trevliga tjejer för att börja lovet med en sliskigt god pizza ;)

Epic!





Kommentarer
Postat av: Lotta

Du, jag har tydligen tester imorron, typ kondition, styrka, spänst, imorron -.- eller aaa jag vet inte om jag kmr kunna göra dom men jag vet inte om jag kommer få träna på själv eller måste vara med på dom...bara så du vet :) :]

2011-04-14 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0