Know Thy Enemy

Jag fick mig allt en trevlig överraskning idag!
Kollade runt lite på datorn och bestämde mig för att se efter om det hade kommit ett nytt avsnitt av Vampire Diares. Och visst hade det! Blev helt överlycklig. Har varit paus alldeles för länge! But now we're back on track!



Vampire Diaries går på 6an nu också, så jag tänkte se på det för att fördriva tiden. Och klockan 21.00 börjar Smallville och det är sånna avsnitt som jag inte har kommit till. Har ca. 8 säsonger kvar till det dom visar på tvn, haha. Men jag tänkte ändå titta på det, för att fördriva tiden ytterligare.

Ska städa nu i pausen så har jag gjort mitt för idag.
Får se om jag bloggar något imorgon. Puss & godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0