I'm Giving You All Of Me

God morgon!

Fy bubblan vad värt det känns med ledighet idag. Hade inte orkat ta mig igenom dagens lektioner.
Och det är jättefint väder också, så jag ska ge mig ut lite senare sen. Ska bara vänta på att Anette kommer hem från fjällen och sen ska hon, jag och Sofia chilla på stan. Det blir kanon.

Någon dag i augusti förra året.


Alltså.. Är det bara jag som längtar till sommarlovet trots att vi just har haft ett behagligt lov? (Dum fråga, I know..)
Men tänk er. Det är inte alls långt kvar. Typ 1 månad och någon vecka. Snarare ca. 46 dagar, om man slutar den 10e. Jag har ingen aning om när vi slutar. Kanske den 8e?
Underbart.

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen ska jag se Harry Potter och fången från Azkaban som just började på 1an. See you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0