Go The Distance

Sådär ja!
Nu har man både varit och tränat och ätit. Tränade i ungefär 40 minuter men sedan satt jag och Anette kvar på IKSU och pratade/pluggade lite. Hennes buss gick 18.20 så vi väntade på den.

Nu ska jag bara diska efter mig och sen måste jag plugga lite mer medicin.
Imorgon är det redovisning som gäller. Och på naturkunskapen ska vi..... dissikera en fisk. WHY?!
Vissa klasser har redan börjat med det så det staaaaank fisk i hela skolan typ. Allra värst var det i salen där dem hade gjort det. Fy bubblan! Och där inne skulle vi ha engelska. MEN ÅH VAD UNDERBART.
Jag verkligen råtaggar att lukta fisk hela dagen imorgon :)

Detta hann vi njuta av innan engelskan!

Ja här kör vi med lättillagat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0