Dead On Arrival

Oh hi there!

Sitter och väntar på att franskan ska "börja". Väntar väl egentligen bara på att min franskalärare ska se att jag är här så jag kan sticka sen. Känns lagom bra att min familj sitter och läser om hur jag skolkar från franskan, men so what säger jag bara nu, för hon är aldrig där med mig.

Redovisningen imorse gick superbra och folk fick ta del av min konstnärliga sida.
Dissektionen som följde efteråt var underbar. Luktade jättegott. Fisken var varm och fylld med rom.




Men jag är glad ändå, för det är bara 2 skoldagar kvar, sen börjar det sjukt efterlängtade lovet! Med pizza.. Mmmm *drools*. Och jag har inga läxor att göra eller prov att plugga inför så jag kan bara ta det lungt idag och imorgon kväll. VÄRT!


Ni som läser min blogg får mer att läsa ikväll.
Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0