BBQ

Godkväll!

Om ca. 45 minuter börjar dokumentären. Jag är inte särskilt trött än, dock har jag har skapligt ont i huvudet.. Men jag får hålla ut helt enkelt!

Imorgon ska jag och några till tjejer från klassen dra till stan efter skolan och shoppa (Yaaay! Har inte kunnat shoppa på jättelänge!!) Lite senare på dagen ska vi ta en buss till Stöcksjö och grilla. Huuuur mysigt?!
Det blir nog jättebra tror jag. Ser fram emot det iallafall!



Jag tror att datorn är en bidragande orsak till varför jag har så ont i huvudet, så jag stänger av nu.
Jag bloggar kanske i skolan imorgon eller så bloggar jag på lördag igen :)

Sov gott!:)










Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: jaaa de äre!!:D tackar!!



åh, kul att du hade en bild på mat och jag är så jäävla hungrig..:(

2011-04-29 @ 09:19:12
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: jag är hungrig direkt jag kommer till skolan då... :(:]

2011-04-29 @ 10:10:21
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0