Don't Go Wasted My Precious Time

Hellå där mina små söta rara!
Hade ni en bra fredagkväll? Det hade jag iallafall!
Pizza och mys framför tvn med bäste pojken i världen!
.
.
Först vill jag bara säga GRATTIS PÅ 30ÅRSDAGEN till min bror Stefan!
Hoppas du får en bra dag, många kramar från mig!!
.
.
Just nu är Marcus och skriver högskoleprovet. Han har gjort det sedan 08.30 imorse, stackarn ^^
Själv gick man upp vid 13.00 ungefär. Det var ganska så, skön...t ;)
.
.
Alltså igår när jag skulle ta bussen till tågstationen, då kliver jag på och säger till busschauffören:
"Jag ska bara skicka iväg ett sånt där sms" (Jag hade stått och smsat och inte märkt när bussen kom)
Då svarar hon jättetjurigt att "Hördu då får du gå ut och skriva det och vänta på nästa buss!"
Så jag var tvungen att gå ut. J*VLA K*RRING!, säger jag bara. Jag hade ju för f*n ett tåg att passa! Tur för henne att nästa buss kom i tid. Men hon som körde den bussen hade inte lite PMS hon heller.. Satan så tjuriga de var. GAH! Dem borde få sparken båda två!
Nu ska jag försöka fördröja tiden i 1h och 45minuter innan älsklingen kommer hem.
Jag är alldeles själv här just nu :o
Kanske får lite pluggande gjort. De skulle vara gaska skönt att bli av med det.
Vi hörs kanske senare ikväll eller imorgon! Ha det bäst!:*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0