(Älska Rubriker) -.-

Ussssch, sitter och skriver massa franska onödiga saker. Extremt tråkigt!
Tror jag skippar den nu och fortsätter imorgon eller nått. Är så himla hungrig så jag kan inte koncentrera mig. Det känns ju sådär lagom bra när vi ska ha en engelska skrivning om ca. 50 minuter... Yay.
.
.
Och efter engelskan ska jag och Anette dra och träna också, på fastande mage. Får väl se till att äta något innan så jag inte dör av hunger.
.
.
Efter träningen sen ska jag hem och plugga medicin eftersom att jag har redovisning imorgon, dööööö.
Orkar inte. Är så himla skoltrött.. Massa grupparbeten och inlämningar nu också.
.
.
NEJ NU SKA JAG DRA TILL IKSU OCH KÖPA EN RISIFRUTTI!
Later.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0