10 April

Hallå där!

Blev inget bloggande igår eftersom att jag och Marcus drog till Holmsund och chillaxade ;)
Innan det drog vi dock till Ica och köpte massa godis och massa juice. Sen åkte vi hem och gjorde tacos och stekte i värmen! Helt seriöst, det var sjukt varmt igår. Jätteskönt vare!




Påtal om värme så känner jag mig riktigt varm. Tror nästan att jag har feber.
Påsklovsfeber kanske, hehe. Längtar sjuuukt mycket till lovet. Behöver bara stå ut 5 dagar till i skolan sen smäller det. Tråkigt att Marcus inte kunde följa med till Karungi dock, men ändå skönt att vara ledig ett tag.
Sen hoppas jag att veckorna efter påsklovet går rasande fort!

Orkar inte blogga mer idag eftersom jag känner mig lite hängig, så nu säger jag godnatt!:)






Kommentarer
Postat av: Rebecca

holmsund ftw! haha;)

2011-04-10 @ 20:17:40
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0