1 År Kvar Till Körkort

Jajamen!
Då var man 17 år då. Känns inte så speciellt faktiskt. Det var mycket roligare att fylla år när man var liten. Då kunde man inte sova på nätterna när det var typ 1 vecka kvar till man fyllde år.

Började min födelsedag med en kopp te och första lektionen var matte, som jag älskar så mycket. (Känn min ironi)
Dock smet vi ifrån och pluggar nu historia istället. Prov imorgon, så himla otaggad!!!!
Längtar som tusan till den här skolveckan är över alltså.. har 3 prov. Historia imorgon, samhäll på onsdag och nationella i matte A på fredag. Himla roligt...

Dock taggar jag att jag fyller 18 om ett år ;D

Lunch nu, pussss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis!:)

2011-04-04 @ 12:09:34
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha, jag visste väl att ni inte skulle räkna matte ;)

2011-04-04 @ 16:34:03
URL: http://astridelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0