Where Were You

Godmorgon på er!:)
Sovit gott? Det har iallafall jag för jag var så himla trött igår!

Vid 12 hade jag tänkt dra till IKSU och simma. Det ska bli riktigt skönt!
Och efteråt blir det såklart att hoppa i bubbelpoolen ;)

Annars så har jag inga planer alls för idag.
Blir väl att bara ta det lugnt kanske. Om det blir lite finare väder senare på dagen så kanske jag drar till stan och köper den där dumma miniräknaren -.-

Jag och Johanna kollade på avsnitt 2 av Vampire Diaries säsong 2 igår förresten, och det var sjukt bra!
Och det finns väldigt många hunkar i den serien, hihi.


Nu ska jag fortsätta äta min frukost medan jag lyssnar på låten här nedanför.
Vi hörs, pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0