We Can Dance If We Want To

Godkväll!

Jag måste väl passa på o säga att jag simmade 30 längder idag. Inte dåligt det inte ;)
Nästa gång blir det förhoppningsvis fler!


Jag känner att jag är dålig på att uppdatera min vardag i bilder. Men jag orkar aldrig dra fram mobilen och ta kort. Det är jobbigt ju ^^
Men jag ska väl försöka bli bättre på det. Det måste jag!
På tal om bilder så ville Majah se en bild på min bikini. Det kan jag nog kanske visa imorgon eller nått.
Dock är det inte så mycket att se för den ser ut som på bilden från Nelly.com ;)

Nu ska jag ladda upp magen med mackor, jordgubbsfil, rice krispies och kanske lite oboy med is i?
Jooodåå..
Samtidigt ska jag och Johanna kolla på... AVSNITT 1 AV SÄSONG 2 AV GLEE SOM KOM UT IDAG! (eller kanske inatt?) HELT UNDERBART JU IALLAFALL!

Toodles :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0