We Call It Music

Hejsaaaaaaaaaan :D

Just nu sitter jag och äter en glass som jag tycker att jag har förtjänat efter att ha varit och simmat.
Det blev 30 längder idag (!) (750m). Det började kännas ganska mycket efter 20 längder ungefär, men jag kämpade på. Och nu efteråt känns det helt underbart!

Ikväll har Johanna lovat att hon ska göra plättar åt oss :D
Fast hon ska göra 2 olika smeter. En vanlig och en med keso i ;o Hmm....

Nå, nu tror jag att jag ska spela tetris och lyssna på musik ;D
Hörs sen, pusspuss!





Kommentarer
Postat av: Sigrid

<3

2010-09-19 @ 20:15:14
URL: http://siigrid.devote.se
Postat av: Anonym

Satans var du tränar nu för tiden! jag börjar känna mig lite stressad!

Pussen <3

2010-09-19 @ 20:36:05
Postat av: Sanna

Haha, men jag har ju guldkort på nordens största gym(!) Klart jag måste utnyttja kortet till max ;D

2010-09-20 @ 09:20:24
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0