Vad Vore Ett Liv Utan Tv?

HURRRRRAAAAAAAAAAAAY!
Mina kanaler funkar igen :D:D:D:D:D:D
Jag har då ingen aning om vad som var fel, men huvudsaken är ju att det funkar nu.

Kom just hem från skolan, så jag ska ta något att äta och sen vänta på att Johanna kommer hem så vi kan dra till tvättstugan. Sen kanske vi måste dra till Ica och handla?
Får se.. Jag behöver iallafall jordgubbsfil :( ♥

.. och jag har sjuuukt ont i höften :o
Vet inte varför.. Det började igår iallafall men det var borta på morgonen när jag vaknade. Sen kom det tillbaka på idrotten, och det sitter fortfarande i. Det gör riktigt ont när jag går. Och jag får ju gå som ett mongo. Verkligen jättekul -.-


Meeeen...
Hörs senråååå, hejhej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0