I Hear Your Voice, It's Like An Angel Sighing


Hej!:)


Alltså, jag har inte så himla mycket att säga just nu egentligen :o
Men jag känner mig ändå tvungen att göra ett inlägg så att ni har något nytt att läsa..
Jag och Felix var som sagt och simmade på förmiddagen. Riktigt uppfriskande!
Det blev 24 längder idag (600 meter). Kunde nog ha simmat fler längder, men målet var faktiskt 20 och efter 24 blev bubbelpoolen ledig, haha ;D
Tänkte dra dit imorgon förmiddag också faktiskt. Tror att jag samtidigt sätter ett nytt mål. Det är både avslappnande och bra träning att simma!

Annars har jag bara tagit det lugnt här hemma idag. 
Ätit mat, kollat på tv, The O.C och ikväll blir det väl någon film kanske. Får se :)
Förresten så är det inte ens en vecka kvar till säsongspremiären av Glee!
Can't wait!

Hoppas ni haft en bra dag!
Puss & kram :)


Jag älskar Nick Pitera. Han är så himla magisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0