Tvättdag

Hejsan!

Idag har jag haft tid i tvättstugan så det är därför jag inte har haft tid att blogga än.
Sen har jag varit och handlat också. Tänkte att jag skulle göra en av mina favoriträtter ikväll!
- Pasta med köttfärssås (A)

Nu är jag bara allmänt trött och orkar inte göra någonting alls. Har ont i huvudet också..
Så jag ska bara sitta här tills jag måste springa ner till tvättstugan igen och sen ska jag laga mat och sen titta på idol!

Jag fick min bikini idag förresten!
Den passade riktigt bra också. Tur det! Jag hade ju bara chansat på storleken..

Hoppas ni har haft en bra dag!
Här har det varit regnigt och tråkigt..
Ha det bäst, Puss!




Kommentarer
Postat av: Majah

jag röstar för en bild på din bikini ;D

2010-09-22 @ 17:13:45
URL: http://majahdisland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0