Tråkig Måndagsmorgon

Godmorgon!

Alltså, i morse när jag duschade fick jag värsta huggattackerna i magen typ var 5e sekund. Det gjorde så sablans ont! Jag kunde inte böja mig ner och jag kunde inte hosta :(
Dock verkar det som att det har gått över nu, så I'm fine right now.

Jag ser inte fram emot att spela fotboll utomhus i detta väder.
Det var riktigt roligt förra lektionen, förutom att det kanske var alldeles för varmt och jag skadade höften på något konstigt vänster.
Men nu när det är så grått, blött och tråkigt ute känner jag inte alls för att spela egentligen..


Nu ska jag snart bege mig till skolan, och första lektionen är Medicinsk Grundkurs.
Efter skolan ska jag va en stund med Felix, sen ska Johanna och jag dra till IKSU och simma!
See ya later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0