Pizzasugen

Hej uttjatad bild. Och hej bloggen ;)

Rasmus har övertalat mig om att det finns jättegod pizza i Sävar, så dit har jag bestämt mig för att jag måste åka någon gång för att sätta ett betyg! Har inte ätit riktigt god pizza sen vi hade tjejkväll hos Kristin och beställde från Champs Elysées. Alltså deras pizza är så himla god. Det är helt sjukt. Det är nästan så jag måste be mamma beställa en pizza åt mig därifrån, slice:a upp den och sen skicka på posten!...

Inte bara det. Jag är sugen på godis också..
Herregud. Rädda mig!

Jag har bytt från franska steg 3 till franska steg 2, så nu har jag sovmorgon till 12.15 på tisdagar. Inte fel det ni! Börjar 09.45 på måndagar och torsdagar och 08.30 på onsdagar och fredagar. Men fredagar är riktigt chill för efter första lektionen så har jag hål i 3 timmar, sen har jag 3 dugliga lektioner kvar.
På tisdagar skulle jag egentligen bara haft 2 lektioner, men min franska lärare satte en franskalektion där dom flesta i klassen har matte. Då jag inte skulle haft matte, utan hade slutat tidigare -.-
Men jag har hellre sovmorgon än slutar tidigare :) Och dessutom är inte 14.40 så särskilt sent heller, så det är ingen fara!

Jag älskar våran svenskalärare. Han är helskön.
Vi fick göra precis vad vi ville på sista lektionen idag. Antingen öva på att skriva referat eller gå hem.
Jag, Anette, Rasmus, Daniel och Jesper satt kvar och käkade mums mums och snackade om pizza med läraren ;)
Det var bara vi som satt kvar i klassrummet, alla andra gick ut i grupprum så de visste inte att man fick gå hem tidigare om man ville, haha xD

Nu ska jag sluta pladdra.
Vi hörs väl ikväll. PUSS!




Kommentarer
Postat av: Majah

vi skriver med referat, om toalettstolar och hamburagre.. haha

2010-09-23 @ 17:36:24
URL: http://majahdisland.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahaha, that's gotta be something ;D

2010-09-24 @ 16:24:52
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0