Nomnomnom

Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyyys!♥

Äntligen kan man luta sig bakåt och slappna av.
Alltså veckan har gått ganska snabbt ändå, men det är för att våran klass är så j*vla awesome.
Dock har vi haft ganska mycket att göra, och det kommer mer.
Jag tror vi kommer ha 3 prov vecka 40, 1 prov vecka 41 och 1 prov vecka 43.
Såg på schoolsoft nu att vi har studiedag nästa torsdag!:D

Men nu är det som sagt helg. Dock har jag har inga som helst planer för idag. Får väl se om det kanske dyker upp något, men annars ska jag bara ta det lugnt och njuta av fredagskvällen!

Btw. Nu tror jag att jag har fått en infektion eller nått i långfingernageln. Det gör svinont!

MEN DET ÄR ÄNDÅ HELG!♥
PUSS!

Jag älskar att vara nyttig!

Min underbara klass ♥ Dock saknas Emil och Carl på bilden!

Tyvärr så går inte Furqan (näst längst upp till vänster), Leo (nästan i mitten på övre raden) och Rebecka (blonda tjejen på nedre raden) kvar i våran klass längre :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0