Nedrans Cykelparkeringstjuv!

ALLTSÅ JAG BLIR SÅ LACK!
Det är alltid någon j*vel som tattar Johannas och min cykelparkering!
Snart tänker jag punktera däckena på allas cyklar..
ARRGH!!!



Kom iallafall hem från skolan för typ 20 minuter sedan eller nått, och jag tänkte äta lite mat snart och sedan börja med redovisningen som vi ska ha på omvårdnaden. Min grupp fick området "Kroppens inre miljö". Det är ju typ allt! Och vi får inte nämna något om det som dom andra har om, men det är näst intill omöjligt ?!
Blööööööööööö...

Men, så ja, jag måste komma igång med det typ snart, och efter det ska jag kolla på Glee!
Andra avsnittet av säsong 2 ligger uppe nu, och jag har inte ens sett hela 1a avsnittet :o
Men det laddar ju så himla länge! Det suger :(



Whatever, vi hörs ikväll!
Puss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0