Min Näsa Svider

Hejsan!

Kom just hem från skolan.
Så himla tråkiga lektioner idag.. roligast var väl svenskan, för läraren är ganska skön.
Alltså, jag har tillochmed fixat så att jag har en extra franskalektion i veckan bara för att min förra lärare var så dålig. Så på fredagar mellan 13.30-14.40, då jag egentligen har håltimma, kommer jag börja från början. Då kanske jag lär mig någonting. Franska 3 är verkligen superförvirrande efter dom lektioner vi hade med Kenneth -.-

Imorgon blir det iallafall att dra till IKSU och simma på den långa håltimmen vi har.
Och efter simningen och lunchen har jag, Linnéa och Arman föredrag om syfilis! Så himla boring. Hittar inte tillräckligt mycket information så att föredraget varar i 15-20 minuter :o
Helt impossible ju!

Anyways..
Måste dra till Ica och handla nu.
Hörs imorgon, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0