Mermaids

Wazzzzaaaaaa ?!

Jag kom just hem från skolan. Slutade tidigt idag för jag har ingen matte eftersom att jag läster snabbmatte på måndagar och fredagar. Så vi som läser det har fått välja bort 2 av dom ordinarie mattelektionerna. Vilket betyder att vi får hål på tisdagar och slutar tidigare på onsdagar ;)

Jag har just ätit mackor med jordgubbsfil på, hihi.
Det är verkligen supergott, så om ni inte har testat det förut måste ni göra det!

Om en halvtimme eller så ska jag till IKSU för att simma!;)
Hoppas man hinner slinka ner i bubbelpoolen en stund också, mmmmmmmm..
Jag skulle vilja ha simglasögon :o Det är härligt att kunna se så klart under vatten, tycker ni inte?
Jag älskar att befinna mig under vattenytan. Jag känner mig typ som en sjöjungfru eller nått, haha :)
Tänk om det skulle finnas sjöjungfruar :o Så himla coolt det skulle vara!

Ameh nu ska jag väl sluta fantisera och kolla lite på tv innan jag drar.
Hörs förhoppningsvis ikväll.
Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0